DZIEDZINA: fashion, marketing, artificial intelligence
OPIS SYNTETYCZNY:
Projekt „Zarządzanie Treściami Markowymi” skupia się na badaniu integracji treści reklamowych z mediami. Treści markowe, tworzone lub finansowane przez marketerów, obejmują własne materiały medialne marek oraz płatne formy reklamy natywnej, takie jak sponsorowane artykuły i influencer marketing. Celem projektu jest szczegółowe zmapowanie powstających regulacji i praktyk dotyczących treści markowych w Wielkiej Brytanii, krajach UE, USA, Kanadzie, Meksyku i Australii.
W drugim etapie analizy, skupiającym się na Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, badamy, jak zarządzanie treściami markowymi jest praktykowane i rozumiane przez praktyków, decydentów politycznych, interesariuszy oraz jak jest dyskutowane w mediach profesjonalnych i publicznych. Dążymy do sformułowania dobrze poinformowanych rekomendacji, które pomogą ulepszyć zasady i praktyki regulujące komunikację w erze cyfrowej, z uwzględnieniem interesów konsumentów i społeczeństwa. Uczestnik warsztatów będzie zaangażowany w analizę zebranych danych oraz współtworzenie wniosków i propozycji, które przyczynią się do lepszego zarządzania treściami markowymi w dzisiejszym środowisku medialnym.
EFEKTY NAUCZANIA:
Zrozumienie zasad tworzenia i regulacji treści markowych.
Umiejętność analizy reakcji odbiorców i personalizacji kampanii.
Znajomość technologii AI do optymalizacji treści.
Etyczne podejście do tworzenia kampanii.
Praktyczna umiejętność prototypowania narzędzi marketingowych.
INSPIRED BY: Professor Jonathan Hardy, Principal Investigator and Project Lead, and Professor of Communications and Media, School of Media, London College of Communication, University of the Arts London.